Често задавани въпроси
ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ
Вашите въпроси, нашите отговори
Вашата поръчка и Вашият профил
Как да поръчам?
След като добавите желаните продукти в количката, кликнете върху иконата-количка. На страницата “Вашата поръчка” ще можете да прегледате избраните продукти и да финализирате с клик върху бутона “Приключване на поръчката”. Имате възможност да поръчате като гост без регистрация. Ако предпочитате да запазите информацията си и история на поръчките, можете да се регистрирате и при поръчка да влезете в профила си.
Как мога да заплатя поръчката си?
Можете да платите с кредитна или дебитна карта, както и чрез профила си в ePay. Ако предпочитате да платите на куриера при доставка, изберете опцията за наложен платеж.
Как да разбера дали поръчка ми е успешна?
След финализирането на Вашата поръчка, ще получите имейл с потвърждение на имейл адреса си.
Кога и как ще получа поръчката си?
Стремим се да обработваме и изпращаме всяка получена поръчка в рамките на 5 работни дни.
Вашата поръчка ще бъде доставена от куриерска фирма Speedy. Ако желаете да я вземете от офис на куриера или да я пренасочите за доставка до друг адрес, използвайте линка, който Speedy ще Ви изпратят.
Как да следя моите поръчки?
След като влезете в профила си, посетете секция “Детайли на профила”. Там ще видите опцията да въведете и потвърдите нова парола.
Защо да се регистрирам?
Създаването на потребителски профил на esthederm.bg ще улесни процеса на поръчка от сайта, тъй като няма да има нужда да въвеждате данните си всеки път. Освен това, ще имате възможност да следите поръчките си и да намирате по-бързо продуктите, които желаете да поръчате отново.
Как да сменя паролата на профила си?
След като влезете в профила си, посетете секция “Детайли на профила”. Там ще видите опцията да въведете и потвърдите нова парола.
Не намирам отговор на моя въпрос.
За нас ще е удоволствие да Ви съдействаме. Обадете се на 02 439 39 39, пишете ни на contact@bg.naos.com или ни изпратете съобщение във Facebook или Instagram.